Er is een storing. Wie kan me helpen dat op te lossen?
Direct naar hoofdinhoud
Ik heb al glasvezel

Er is een storing. Wie kan me helpen dat op te lossen?

Neem bij een storing contact op met de leverancier van je abonnement. Zij kijken dan wat er aan de hand is. Blijkt er iets mis met ons netwerk? Dan geven zij het aan ons door. Wij nemen binnen 6 uur contact met je op en lossen het probleem op.
Ik heb al glasvezel
  • Kan ik een haalbaarheidsonderzoek aanvragen?
  • Wanneer krijg ik reactie op mijn verzoek om mijn aansluiting te verplaatsen of verwijderen?
  • Wat kost een haalbaarheidsonderzoek?
  • Waar kan ik een storing melden?
  • Wat kost het om mijn glasvezelaansluiting te verplaatsen?
  • Kan ik het glasvezelaansluitpunt weghalen?
  • Kan ik mijn glasvezelaansluiting verplaatsen?
  • Wat is een haalbaarheidsonderzoek?
  • Kan ik voor mijn nieuwbouwwoning een haalbaarheidsonderzoek aanvragen?
  • Ik heb een aansluiting, maar ik kan geen abonnement afsluiten. Hoe kan dat?
  • Kan ik de glasvezelaansluiting tijdelijk van de muur halen?
  • Wat moet ik doen om het glasvezelnetwerk te gebruiken?
  • Waar kan ik een klacht indienen?