Ik was er niet, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of -monteur?
Direct naar hoofdinhoud
Ik krijg glasvezel

Ik was er niet, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of monteur?

We doen een briefje door de bus als je er niet bent. Daarop staat hoe je ons bereikt voor een nieuwe afspraak. Geen briefje gevonden? Neem dan contact op met de klantenservice.
Ik krijg glasvezel
  • Houd ik hetzelfde e-mailadres als ik glasvezel krijg?
  • Hoe sluiten jullie mijn adres aan op glasvezel?
  • Kan ik Digitenne gebruiken als ik glasvezel heb?
  • Ben ik iets verplicht als ik toestemming geef?
  • Kan ik meerdere ontvangers gebruiken?
  • Kan ik met glasvezel tegelijkertijd bellen, internetten en tv-kijken?
  • Moet ik een abonnement afsluiten als ik toestemming geef?
  • Mijn afspraak is niet doorgegaan. Wat nu?
  • Waarom is de voorbereider niet bij mij geweest?
  • Waarom moet ik toestemming geven?
  • Waarom zou ik voor glasvezel kiezen?
  • Wanneer krijg ik reactie op mijn vraag aan jullie aanlegpartner?
  • Wat doen jullie in mijn tuin tijdens de aanleg?
  • Wat gebeurt er als ik geen toestemming geef?
  • Kan ik de oude COAX kabels blijven gebruiken?
  • Wat gebeurt er nadat ik toestemming heb gegeven?
  • Is de glasvezelaansluiting echt kosteloos?
  • Blijft mijn onderneming bereikbaar tijdens de werkzaamheden
  • Mag ik zelf beslissen waar het glasvezelaansluitpunt komt?
  • Waarom moet er iemand bij mij binnen zijn voor de glasvezelaansluiting?
  • Stoppen jullie met werken als het vriest?
  • Waarom zou ik overstappen op glasvezel?
  • Wanneer kan ik mijn glasvezelaansluiting gebruiken?
  • Wat gaan jullie precies doen in mijn wijk?