Mijn afspraak is niet doorgegaan. Wat nu?
Direct naar hoofdinhoud
Ik krijg glasvezel

Mijn afspraak is niet doorgegaan. Wat nu?

Als een geplande afspraak niet is doorgegaan, dan maken we uiteraard graag een nieuwe afspraak met jou. Om voor je aan de slag te gaan hebben we je contactgegevens nodig. Je kunt je contactgegevens met ons delen via het contactformulier. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Ik krijg glasvezel
  • Houd ik hetzelfde e-mailadres als ik glasvezel krijg?
  • Hoe sluiten jullie mijn adres aan op glasvezel?
  • Ik was er niet, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of monteur?
  • Kan ik Digitenne gebruiken als ik glasvezel heb?
  • Ben ik iets verplicht als ik toestemming geef?
  • Kan ik meerdere ontvangers gebruiken?
  • Kan ik met glasvezel tegelijkertijd bellen, internetten en tv-kijken?
  • Moet ik een abonnement afsluiten als ik toestemming geef?
  • Waarom is de voorbereider niet bij mij geweest?
  • Waarom moet ik toestemming geven?
  • Waarom zou ik voor glasvezel kiezen?
  • Wanneer krijg ik reactie op mijn vraag aan jullie aanlegpartner?
  • Wat doen jullie in mijn tuin tijdens de aanleg?
  • Wat gebeurt er als ik geen toestemming geef?
  • Kan ik de oude COAX kabels blijven gebruiken?
  • Wat gebeurt er nadat ik toestemming heb gegeven?
  • Is de glasvezelaansluiting echt kosteloos?
  • Blijft mijn onderneming bereikbaar tijdens de werkzaamheden
  • Mag ik zelf beslissen waar het glasvezelaansluitpunt komt?
  • Waarom moet er iemand bij mij binnen zijn voor de glasvezelaansluiting?
  • Stoppen jullie met werken als het vriest?
  • Waarom zou ik overstappen op glasvezel?
  • Wanneer kan ik mijn glasvezelaansluiting gebruiken?
  • Wat gaan jullie precies doen in mijn wijk?