Waar kan ik een klacht indienen?
Direct naar hoofdinhoud
Ik heb al glasvezel

Waar kan ik een klacht indienen?

Dat kan via het klachtenformulier. We vinden het erg vervelend dat er iets is gebeurd en gaan meteen op zoek naar een oplossing. Je hoort binnen 2 werkdagen van ons.
Ik heb al glasvezel
  • Kan ik een haalbaarheidsonderzoek aanvragen?
  • Wanneer krijg ik reactie op mijn verzoek om mijn aansluiting te verplaatsen of verwijderen?
  • Wat kost een haalbaarheidsonderzoek?
  • Waar kan ik een storing melden?
  • Wat kost het om mijn glasvezelaansluiting te verplaatsen?
  • Kan ik het glasvezelaansluitpunt weghalen?
  • Kan ik mijn glasvezelaansluiting verplaatsen?
  • Er is een storing. Wie kan me helpen dat op te lossen?
  • Wat is een haalbaarheidsonderzoek?
  • Kan ik voor mijn nieuwbouwwoning een haalbaarheidsonderzoek aanvragen?
  • Ik heb een aansluiting, maar ik kan geen abonnement afsluiten. Hoe kan dat?
  • Kan ik de glasvezelaansluiting tijdelijk van de muur halen?
  • Wat moet ik doen om het glasvezelnetwerk te gebruiken?