Waar kan ik een storing melden?
Direct naar hoofdinhoud
Ik heb al glasvezel

Waar kan ik een storing melden?

Dat kan bij je provider. Zij zoeken uit wat er aan de hand is. Blijkt er iets mis met ons netwerk? Dan geven het aan ons door. Wij zorgen dan dat het snel opgelost is.
Ik heb al glasvezel
  • Kan ik een haalbaarheidsonderzoek aanvragen?
  • Wanneer krijg ik reactie op mijn verzoek om mijn aansluiting te verplaatsen of verwijderen?
  • Wat kost een haalbaarheidsonderzoek?
  • Wat kost het om mijn glasvezelaansluiting te verplaatsen?
  • Kan ik het glasvezelaansluitpunt weghalen?
  • Kan ik mijn glasvezelaansluiting verplaatsen?
  • Er is een storing. Wie kan me helpen dat op te lossen?
  • Wat is een haalbaarheidsonderzoek?
  • Kan ik voor mijn nieuwbouwwoning een haalbaarheidsonderzoek aanvragen?
  • Ik heb een aansluiting, maar ik kan geen abonnement afsluiten. Hoe kan dat?
  • Kan ik de glasvezelaansluiting tijdelijk van de muur halen?
  • Wat moet ik doen om het glasvezelnetwerk te gebruiken?
  • Waar kan ik een klacht indienen?