Hoe pas ik mijn afspraak voor het activeren van mijn abonnement aan?
Direct naar hoofdinhoud
Ik krijg glasvezel

Hoe pas ik mijn afspraak voor het activeren van mijn abonnement aan?

Dat kan niet bij ons. Je provider activeert je glasvezelabonnement. Zij helpen je met het verzetten van de afspraak.
Ik krijg glasvezel
  • Hoe sluiten jullie mijn adres aan op glasvezel?
  • Houd ik hetzelfde e-mailadres als ik glasvezel krijg?
  • Kan ik Digitenne gebruiken als ik glasvezel heb?
  • Ik was er niet, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of monteur?
  • Ben ik iets verplicht als ik toestemming geef?
  • Kan ik meerdere ontvangers gebruiken?
  • Kan ik met glasvezel tegelijkertijd bellen, internetten en tv-kijken?
  • Mijn afspraak is niet doorgegaan. Wat nu?
  • Waarom is de voorbereider niet bij mij geweest?
  • Moet ik een abonnement afsluiten als ik toestemming geef?
  • Waarom moet ik toestemming geven?
  • Waarom zou ik voor glasvezel kiezen?
  • Wanneer krijg ik reactie op mijn vraag aan jullie aanlegpartner?
  • Wat doen jullie in mijn tuin tijdens de aanleg?
  • Wat gebeurt er als ik geen toestemming geef?
  • Wat gebeurt er nadat ik toestemming heb gegeven?
  • Kan ik de oude COAX kabels blijven gebruiken?
  • Is de glasvezelaansluiting echt kosteloos?
  • Blijft mijn onderneming bereikbaar tijdens de werkzaamheden
  • Mag ik zelf beslissen waar het glasvezelaansluitpunt komt?
  • Stoppen jullie met werken als het vriest?
  • Waarom moet er iemand bij mij binnen zijn voor de glasvezelaansluiting?
  • Waarom zou ik overstappen op glasvezel?
  • Wanneer kan ik mijn glasvezelaansluiting gebruiken?