Alles over afspraak maken

de glasvezelkabel wordt onder de grond doorgeschoten naar de gevel

We hebben je gemist

Als we bij je zijn langs geweest toen je niet aanwezig was, dan laten we een kaartje achter. We komen graag later langs op een moment dat het jou uitkomt. Daarvoor kun je een nieuwe afspraak inplannen. Vraag onze aannemer dan om je terug te bellen, vul hiervoor ons contactformulier in en kies als onderwerp voor 'terugbelverzoek'.

Terugbelverzoek

Afspraakvoorstel bevestigen

Je straat is aangesloten op het glasvezelnetwerk. Om jouw adres aan te sluiten maakt de monteur graag een afspraak met je. Per post ontvang je hiervoor een brief met een voorgestelde afspraakdatum om jouw adres aan te sluiten. Met een unieke 6-cijferige code kun je gemakkelijk jouw voorgestelde afspraak bevestigen.
Afspraak bevestigen
glasvezelvoorbereider belt aan

Een geplande afspraak wijzigen?

Wil je een geplande afspraak wijzigen? Dat kan. Om dit te regelen kun je jouw contactgegevens met ons delen via het contactformulier. Kies voor het wijzigen van je geplande afspraak voor 'terugbelverzoek'.
Geplande afspraak wijzigen
Veelgestelde vragen
  • Hoe maak ik een afspraak met een glasvezelvoorbereider?
  • Hoe maak ik een afspraak om mijn aansluiting te activeren?
  • Hoe maak ik een afspraak voor het installeren van een glasvezelpunt op mijn adres?
  • Hoe pas ik mijn afspraak voor het activeren van mijn abonnement aan?
  • Hoe sluiten jullie mijn adres aan op glasvezel?
  • Ik was er niet, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of monteur?
  • Waarom moet er iemand bij mij binnen zijn voor de glasvezelaansluiting?
  • Wanneer krijg ik reactie op mijn vraag aan jullie aanlegpartner?
  • Krijg ik nu nog glasvezel?
  • Blijft mijn toestemming geldig