Ik krijg glasvezel
Ja. We sluiten je woning kosteloos aan. Je betaalt er dus niets voor.
Ik krijg glasvezel
- Mijn afspraak is niet doorgegaan. Wat nu?
- Wordt er in mijn straat gegraven?
- Blijft mijn onderneming bereikbaar tijdens de werkzaamheden
- Er steekt een oranje kabel uit de grond. Wat is dat?
- Hoe maak ik een afspraak om mijn aansluiting te activeren?
- Kan ik met glasvezel tegelijkertijd bellen, internetten en tv-kijken?
- Waarom is de voorbereider niet bij mij geweest?
- Waarom zou ik voor glasvezel kiezen?
- Waarom moet er iemand bij mij binnen zijn voor de glasvezelaansluiting?
- Ik was er niet, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of monteur?
- Gaan jullie graven in mijn straat en rondom mijn bedrijfspand
- Hoe maak ik een afspraak met een glasvezelvoorbereider?
- Hoe pas ik mijn afspraak voor het activeren van mijn abonnement aan?
- Wanneer kan ik mijn glasvezelaansluiting gebruiken?
- Ik gebruik mijn telefoonaansluiting voor mijn alarmlijn. Kan dat ook met glasvezel?
- Ik wil een glasvezelabonnement afsluiten. Kan dat bij de medewerker aan de deur?
- Kan ik meerdere ontvangers gebruiken?
- Waarom moet ik toestemming geven?
- Kan ik me zonder postcode en huisnummer inschrijven voor netwerkupdates
- Houd ik hetzelfde e-mailadres als ik glasvezel krijg?
- Hoe geef ik toestemming voor een aansluiting?
- Wat kost de glasvezelaansluiting van mijn nieuwbouwwoning
- Hoe sluiten jullie mijn adres aan op glasvezel?
- Kan ik de oude COAX kabels blijven gebruiken?