Ik krijg glasvezel

Waarom is de voorbereider niet bij mij geweest?

Waarschijnlijk zijn we je misgelopen. Als het goed is, zat er een briefje in de bus. Daarmee maak je een nieuwe afspraak. Geen bericht gezien? Neem dan contact op met de klantenservice.
Ik krijg glasvezel
  • Ik wil een glasvezelabonnement afsluiten. Kan dat bij de medewerker aan de deur?
  • Ik heb een tuin die langer is dan 30 meter. Wat betekent dat voor de aanleg van glasvezel?
  • Wordt er in mijn straat gegraven?
  • Hoe sluiten jullie mijn adres aan op glasvezel?
  • Houd ik hetzelfde e-mailadres als ik glasvezel krijg?
  • Ik was er niet, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of monteur?
  • Kan ik Digitenne gebruiken als ik glasvezel heb?
  • Ben ik iets verplicht als ik toestemming geef?
  • Kan ik meerdere ontvangers gebruiken?
  • Kan ik met glasvezel tegelijkertijd bellen, internetten en tv-kijken?
  • Mijn afspraak is niet doorgegaan. Wat nu?
  • Moet ik een abonnement afsluiten als ik toestemming geef?
  • Waarom moet ik toestemming geven?
  • Waarom zou ik voor glasvezel kiezen?
  • Wanneer krijg ik reactie op mijn vraag aan jullie aanlegpartner?
  • Wat doen jullie in mijn tuin tijdens de aanleg?
  • Wat gebeurt er als ik geen toestemming geef?
  • Kan ik de oude COAX kabels blijven gebruiken?
  • Is de glasvezelaansluiting echt kosteloos?
  • Blijft mijn onderneming bereikbaar tijdens de werkzaamheden
  • Mag ik zelf beslissen waar het glasvezelaansluitpunt komt?
  • Stoppen jullie met werken als het vriest?
  • Waarom moet er iemand bij mij binnen zijn voor de glasvezelaansluiting?
  • Waarom zou ik overstappen op glasvezel?