Ik krijg glasvezel

Wat moet ik doen als mijn provider niet beschikbaar is op het glasvezelnetwerk?

Je provider biedt geen abonnementen aan via ons netwerk. Dat is hun keuze, want ons netwerk is open. Wil je glasvezel gaan gebruiken? Kies dan een andere provider.
Ik krijg glasvezel
  • Mijn afspraak is niet doorgegaan. Wat nu?
  • Wordt er in mijn straat gegraven?
  • Blijft mijn onderneming bereikbaar tijdens de werkzaamheden
  • Er steekt een oranje kabel uit de grond. Wat is dat?
  • Hoe maak ik een afspraak om mijn aansluiting te activeren?
  • Kan ik met glasvezel tegelijkertijd bellen, internetten en tv-kijken?
  • Waarom is de voorbereider niet bij mij geweest?
  • Waarom zou ik voor glasvezel kiezen?
  • Waarom moet er iemand bij mij binnen zijn voor de glasvezelaansluiting?
  • Ik was er niet, hoe maak ik een nieuwe afspraak met de glasvezelvoorbereider of monteur?
  • Gaan jullie graven in mijn straat en rondom mijn bedrijfspand
  • Hoe maak ik een afspraak met een glasvezelvoorbereider?
  • Hoe pas ik mijn afspraak voor het activeren van mijn abonnement aan?
  • Is de glasvezelaansluiting echt kosteloos?
  • Wanneer kan ik mijn glasvezelaansluiting gebruiken?
  • Ik gebruik mijn telefoonaansluiting voor mijn alarmlijn. Kan dat ook met glasvezel?
  • Ik wil een glasvezelabonnement afsluiten. Kan dat bij de medewerker aan de deur?
  • Kan ik meerdere ontvangers gebruiken?
  • Waarom moet ik toestemming geven?
  • Kan ik me zonder postcode en huisnummer inschrijven voor netwerkupdates
  • Houd ik hetzelfde e-mailadres als ik glasvezel krijg?
  • Hoe geef ik toestemming voor een aansluiting?
  • Wat kost de glasvezelaansluiting van mijn nieuwbouwwoning
  • Hoe sluiten jullie mijn adres aan op glasvezel?