Haarlem, 19-02-2025 – Glaspoort, leverancier van glasvezelnetwerken in Nederland, heeft een nieuwe mijlpaal bereikt. Deze week werd de 200.000e klantactivering gerealiseerd. Deze prestatie markeert een belangrijke stap in de missie van Glaspoort om supersnel en betrouwbaar internet beschikbaar te maken voor huishoudens en bedrijven in Nederland.
Glaspoort viert 200.000e klantaansluiting
Om deze bijzondere mijlpaal te vieren, heeft Glaspoort de 200.000e klant, de heer Jan Eerhart uit Heemstede, verrast op zijn werkplek bij kringloopwarenhuis De Snuffelmug in Haarlem. Hij ontving een bos bloemen en een cadeaubon. De heer Eerhart heeft onlangs een glasvezelabonnement afgesloten bij KPN op het glasvezelnetwerk van Glaspoort en is tevreden met de voordelen van zijn nieuwe verbinding.
“Het bereiken van de 200.000e klant is een prachtige prestatie waar we trots op zijn,” zegt Jan Willem Scheerder, CEO van Glaspoort. “Wij waarderen alle 200.000 klanten dat ze ons glasvezelnetwerk hebben gekozen om te kunnen genieten van supersnel internet. Daarnaast danken we alle partners die deze bijzondere mijlpaal mogelijk hebben gemaakt, van de aannemers die het netwerk aanleggen tot alle telecomaanbieders die de telecomdiensten over ons netwerk aan consumenten en bedrijven leveren. En dit is natuurlijk een goede stimulans ons te blijven inzetten om meer huishoudens, maatschappelijke instellingen en bedrijven toegang te geven tot een toekomstvaste digitale infrastructuur.”
De heer Eerhart is blij met zijn aansluiting: “Ik vind het fijn dat ik nu toegang heb tot snel en stabiel internet via Glaspoort en KPN. Dit maakt entertainment een stuk beter en betrouwbaar.”
Op de foto van links naar rechts: de heer Jan Eerhart en Jan Willem Scheerder, CEO van Glaspoort.